Jídlo a stravování Péče o tělo Zdravé tipy

Příznaky, které naznačují, že váš žaludek je zahlcen toxiny

Nedostatek vlákniny a fermentované potraviny v naší stravě v kombinaci s nadměrným užíváním antibiotik je hlavní důvod, proč máme zažívací potíže.

Rovnováha užitečných bakterií v našem trávicím traktu, je pro naše celkové zdraví velmi důležitá, protože tyto bakterie bojují a odstraňují toxiny v našem těle. V případě, že nejsou přítomny v našem střevním traktu, toxiny se hromadí v těle a mohou způsobit vážné zdravotní problémy.

Níže vám přinášíme několik příznaků, které vás upozorní, že je váš žaludek plný toxinů a škodlivých látek.

Horečka

Nahromadění škodlivých toxinů v žaludku může vést k zánětu po celém těle. Dalším příznakem je bolest těla, bolest kloubů, vysoká horečka a autoimunitní onemocnění.

Nerovnováha mikrobů

Mnohé studie prokázaly, že rovnováha mikrobů v trávicím traktu je klíčová pro snížení hmotnosti. Pokud se vám nedaří zhubnout, musíte regulovat nerovnováhu mikrobů v těle, která aktivuje metabolismus. Správná hladina mikrobů v těle vám pomůže zhubnout.

Emociální problémy

V případě, že jsou bakterie v žaludku mimo rovnováhu, může se vyskytnou úzkost, deprese, stres nebo únava. Níže vám ukážeme několik způsobů, jak dosáhnout rovnováhy mikrobů v žaludku.

Jak dosáhnout rovnováhy mikrobů

Existuje několik účinných přípravků, které vám pomohou vyrovnat hladinu mikrobů v žaludku a trávicím traktu.

Probiotika

Probiotika jsou užitečné bakterie, které vám pomohou vyrovnat nerovnováhu v těle. Můžete je konzumovat ve formě kapslí nebo prášku. Lze je také získat konzumací fermentovaných potravin, jako jsou jogurty nebo nakladaná zelenina.

Prebitoika

Prebiotika jsou nestravitelné složky potraviny, které podporují růst zdraví prospěšných mikroorganismů ve střevech. Jsou bohaté na vlákninu a další nezbytné živiny, které mohou regulovat nerovnováhu mikrobů v těle. Artyčoky, cibule, chřest, mrkev, pórek a česnek jsou jedny z nejlepších prebitoik, co můžete jíst.

Antimicrobiální doplňky

V některých případech nemusí být konzumace probiotik a prebiotik dostatečné. Nezbývá tedy nic jiného, než sáhnout po antimikrobiálních doplňcích. Ty pomohou porazit parazity a bakterie v žaludku a nastolí správnou rovnováhu v travicím traktu. Česnek, oregano, grapefruit, semena a olivový olej jsou silné anti-bakteriální potraviny, které vám pomohou vyčistit střevní trakt.

Cukr a mouka

Potraviny bohaté na cukr a mouku jsou zdrojem energie pro bakterie v žaludku. Vyhněte se jejich nadměrné konzumaci, pokud se chcete zbavit nezvaných hostů.

zdroj

Zanechte komentář