Ostatní

7 dní okurkové diety a vaše tělo uvidí hotové zázraky

Hubnutí. To je věčné téma, které řeší všichni – muži a především ženy, které chtějí být štíhlé a krásné. Chtějí se líbit nejen sobě, mužům, ale také svému okolí. Hubnutí je často nerovný boj, kdy někdy vyhráváte a někdy holt prohráváte. Existují stovky, ne-li tisíce diet, které více, či méně pomáhají. Která je ta správná?

Okurková dieta

Okurková dieta může poskytnout velmi dobré výsledky již během sedmi až deseti dní. Vše, co potřebujete, je několik výrobků, které můžete konzumovat. Také je třeba, abyste byli fyzicky aktivní po celou dobu této diety. Pohyb je totiž také velmi důležitý a nutný pro hubnutí.

Hlavní složkou této diety je právě okurka. Tu je možno konzumovat v neomezeném množství, kdykoliv, kdy se u vás objeví pocit hladu. Je to skvělá složka pro vaše tělo. Umí stimulovat lidský metabolismus, dokáže čistit střeva, pomáhá s trávením a také umí pomoci čistit celý organismus.

Co dokáže okurka?

Dále umí okurka pomoci vašemu tělu zbavit se přebytečné vody v těle, zvláště pokud ji konzumujete na denní bázi. Může také být ideální pro úplnou detoxikaci, pro odstranění akné z pokožky. Skvěle také čistí celou pokožku obličeje. To je důvod, proč mnohé masky na obličej obsahují právě okurku nebo výtažky z okurky.

Tuto okurkovou dietu můžete dodržovat kdekoliv. Je to velmi jednoduché a právě okurku můžete konzumovat kdykoliv. Co přesně konzumovat? Přinášíme jídelníček, který můžete vyzkoušet!

Snídaně:

Ke snídani si můžete dát jogurt s nízkým obsahem tuku a bez přidaného cukru. K tomu přidejte 200 gramů nakrájené okurky a vše promíchejte. Můžete konzumovat. Pokud zjistíte, že máte ještě hlad, nakrájejte si dvě broskve nebo jedno jablko a konzumujte.

Oběd:

Oběd si sestavte z velkého talíře okurkového salátu a plátku pšeničného chleba. Někdy můžete namísto chleba přidat také dvě vařené nebo pečené brambory. Popřípadě můžete vyzkoušet oběd, kdy si dáte velký talíř okurkového salátu, dvě brambory, vařené nebo pečené nebo tři plátky opečeného celozrnného chleba a bílkovinu v podobě dvou vajec, 150 gramů tuňáka nebo 150 gramů bílého masa.

Okurkové smoothie

Mezi jídly se doporučuje konzumovat tento okurkový shake. Jeho konzumace není nikterak omezená. Jak si jej připravit?

Ingredience:
  • Několik listů špenátu
  • 20 gramů mandlí nebo vlašských ořechů
  • 1 jablko
  • Kousek zázvoru
  • 1 okurka
Postup:

Smíchejte špenát, okurku, jablko se slupkou a zázvorem. Přidejte vlašské ořechy a ihned konzumujte.

Tento okurkový koktejl je bohatý na vitamíny a minerály. Je to bohatý zdroj vápníku, vlákniny, vitamínu A, B, E, C, K, železa, hořčíku a mnoha dalších a dalších.

Večeře:

Na večeři nemusíte jíst mnoho potravin, pouze 300 gramů jakéhokoliv ovoce, popřípadě si můžete vyrobit ovocný salát.

Nejlepší výsledky

Jestliže chcete dosáhnout těch nejlepších výsledků a to za pouhých sedm dní, pak se musíte zaměřit na dietu maličko přísnější. Na snídaní pouze 200 gramů okurky a ovoce. Na oběd pouze talíř okurkového salátu s kusem opečeného chleba a na večeři jen salát z ovoce a v přesném dávkování. Nezapomeňte se během toho také hýbat, cvičit – jedině tak dosáhnete dobrých výsledků.

Zdroj

O autorovi

Profilový obrázek

Zuzana Žáková

Zanechte komentář