Jídlo a stravování

Zhubněte 18 kg za pomoci banánu

Pokud patříte mezi příznivce ovocných diet, tuto si možná zamilujete. Stačí jen dva týdny a uvidíte první výsledky. Hlavní trik spočívá v pití horké vody a jíst konzumaci banánů po celý den. Tuto dietu navrhl Hitoshi Watanabe, který tvrdí, že je možné shodit 18 kg během několika týdnů. Kniha, kterou následně vydal a popisuje v ní svoji „banánovou dietu“, se stala bestsellerem a prodalo se ji více jak 600 000 kusů.

V roce 2009, kdy byla kniha vydaná, se v Japonsku odehrál doslova hon na banány a v tomto období bylo velmi těžké je na trhu sehnat. Poptávka byla extrémně vysoká. Ačkoliv se řada odborníků shoduje, že podobné ovocné diety jsou účinné, najde se i řada expertů, kteří jsou více skeptičtí. Většinou je to z důvodu, že jíst jednu potravinu delší dobu, není pro naše tělo zdravé, jelikož nemá dostatek potřebných živin.

Z toho důvodu je dieta mírně upravená a vypadá následovně:

K snídani si můžete dát více než jeden banán. Musejí být však čerstvé a nesmíte se jich přejídat. Pokud z nějakého důvodu nemůžete jíst banány, můžete je nahradit jiným ovocem. Pokud budete mít i po snídani stále hlad, počkejte zhruba 15 minut. Jestli hlad neustoupí, můžete si dát něco malého.

K obědu a večeři si dejte normální jídlo. Můžete si však dopřát v období diety spíše zdravější a lehká jídla, který podpoří celý průběh diety. Doporučujeme mít večeři nejpozději mezi 18 a 20 hodinou, pokud se chystáte jít spát kolem půlnoci.

Jak již bylo řečeno, pro oběd a večeři nejsou žádná speciální pravidla. Vyhněte se však smaženým jídlům a zbytečně se nepřejídejte. Jediný povolený nápoj, který si můžete dát, je teplá voda, kterou pijte malých doušcích. Jako svačinku můžete mít jogurt nebo ovoce. Vyhněte se cukrům v sušenkách. Nejdůležitějším bodem v této dietě je pití velkého množství teplé vody a vyhýbání se přejídání.

Ukázkové menu:

Snídaně – banán, míchaná vajíčka, grapefruit, šálek zeleného čaje

Oběd – 2 vařená vejce, zeleninový salát s mrkví, brokolice, cibule, rajčata a salát

Svačina – jogurt, ovoce

Večeře – kuřecí prsa, vařená mrkev nebo jiná zelenina

Zdroj

Zanechte komentář