Ostatní

Šťavnaté letní ovoce: jezte ho nalačno

Je důležité vědět, jak a kdy ovoce jíst. To je základem správného způsobu, který má své nezastupitelné místo i v alternativní medicíně.

Ovoce na lačný žaludek totiž působí detoxikačním způsobem. Tělu dodává nesmírné množství energie, ale i chuť na další životní aktivity. Ovoce by se mělo stát nejdůležitějším jídlem dne. Nebojte se ho proto zařadit do svých jídelníčků. Snažte se ho jíst nalačno. Proč? Uveďme si to na následujícím příkladu. Pokud postup obrátíme a dáme si nejprve k snídani chléb, ovoce v nás začne fermentovat a jakoby „hnít“.

Chléb přijatý do žaludku před ovocem vytvoří zátku a začnou se tu hromadit kyseliny a trávicí šťávy. Ovoce mísící se s jinou potravinou zapříčiňuje nadýmání a plynatost ve střevech. Důsledkem je potom i nervozita spojená s výbuchy, vypadávání vlasů, šediny a tmavé kruhy pod očima.

Navíc neexistuje ovoce, které by se nedalo jíst nalačno. Podle Dr. Herberta Sheltona, který v této věci prováděl výzkum, zjistil, že i pomeranče a citróny můžeme konzumovat nalačno. Ač jsou v ústech kyselé, v těle se stávají alkalickými. Je to tajemství krásy, dlouhověkosti, zdraví, energie, štěstí a normální váhy.

A pozor na ovocné šťávy z plechovek, krabic a lahví. Ostré džusy se nedoporučují. A vařené ovoce ztratí spoustu živin, hlavně vitamíny. Z toho tedy jasně vyplývá, že hovoříme o ovoci čerstvém. Když už pijete ovocné šťávy, řádně je v ústech smíchejte se slinami. 3 denní detoxikace s ovocem a šťávou detoxikuje vaše tělo neskutečnou rychlostí. Zde najdete seznam ovoce:

Kiwi

Malý, ale mocný plod. Je dobrým zdrojem draslíku, hořčíku, vitamínu E a vlákniny. Jeho obsah vitamínu C je dvakrát vyšší, než u pomerančů.

Jablka

ovoceJedno jablko denně je prevencí řady návštěv u lékaře. Ač má nižší obsah vitamínu C, je tu zase spoustu antioxidantů a flavonoidů. Ty zvyšují aktivitu vitamínu C, a tím pomáhají snížit riziko vzniku rakoviny tlustého střeva, srdečního infarktu a mrtvice.

Jahody

Vysoce ochranné ovoce s velkou antioxidační sílou. Je prevencí před rakovinou, omezuje ucpávání krevních cév volnými radikály.

Pomeranče

2 – 4 pomeranče denně nás udržují fit a v kondici. Snižují hladinu cholesterolu a riziko rakoviny tlustého střeva, rozpouští ledvinové kameny.

Meloun

Příjemně ochlazuje a zbavuje pocitu žízně. Je složený z 92% vody s obří dávkou glutathionu – pomáhá posilovat imunitní systém. Je také klíčovým zdrojem lykopenu. Ten bojuje proti rakovině. Mezi ostatní cenné živiny nalezené v melounu se řadí vitamín C a draslík.

Guava a papája

Získávají naše top ocenění pro bohatost vitamínu C. Guava je navíc plná vlákniny, což napomáhá předcházet zácpě a papája má hodně karotenu – posiluje zdraví očí.

Dr. Stephen Mak léčil konzumací ovoce nalačno také pacienty s termálním stádiem rakoviny. Jde však o to, jestli tomu člověk věří či nikoliv. Poněkud nekonvenční způsob, ale přináší úspěch léčení asi 80 %.

Zanechte komentář