Jídlo a stravování Péče o tělo Přírodní léčba

Vyprázdněte tlusté střevo od toxických látek pomocí této čisticí metody

Čištění tlustého střeva je známé už od starověkého Řecka. Tyto metody čištění se hodně chválily zejména díky výhodám, které poskytují. V USA se metody čištění tlustého střeva dokonce i propagovaly, a to v letech 1920 a poté znovu 1930. Podnět k propagaci činila teorie autointoxikace.

Díky nestravitelnému masu a jiným potravinám se v těle hromadí jedy, toxiny a sliz. Toxiny v těle mohou vést k únavě, bolestem hlavy, nízké hladině energie a k nárůstu tělesné hmotnosti.

střevo

Čištění na bázi ovoce a zeleniny

Rozhodnete-li se pro metodu čištění na bázi ovoce a zeleniny je velmi důležité vybírat vlákninu, vitamíny a živiny (pomáhají tělu zbavovat se toxinů). Zde je příklad pro očistu tlustého střeva. Doporučuje se začít s jablky, ty jsou bohaté na rozpustnou vlákninu. Ta přidává na objemu a mírní zácpu.

Lněné semínko

Další složka, která umí skvěle pročistit tlusté střevo je lněné semínko. Obsahuje velké množství vlákniny, což zpomaluje vyprazdňování žaludku a zvyšuje absorpční proces živin ve střevech. Snižuje riziko rakoviny tlustého střeva a navíc dodává žaludku pocit sytosti. Součástí receptu níže jsou lněná semínka. Mají pro tělo dvojí význam. Chrání srdce a podílí se na zabránění kardiovaskulárních chorob. Lněná semínka jsou také bohatá na zdravé omega-3 mastné kyseliny, které jsou pro tělo prospěšné.

Zázrak jménem chia

Chia semínka mají velké množství vlákniny – ta přispívá ke zdravému zažívacímu traktu. Disponují živinami a vitamíny. Díky nim se cítíte plnější a zároveň se podílí na snižování hmotnosti. Chia semínka jsou bohatá na omega-3 mastné kyseliny. Ty udržují zdravé a silné srdce.

Jablečný čistič tlustého střeva

Ingredience:

  • 1 čajová lžička medu
  • 1 lžíce chia semínek
  • 1 lžíce lněných semínek (jsou snadněji stravitelné)
  • 1 jablko
  • 1 šálek vody

Příprava:

Začněte tím, že smícháte všechny složky do jedné jediné směsi, kromě chia semínek. Vzniklou směs nalijte do sklenice. Přidejte chia semínka a míchejte dál, dokud se nedostanou všude nenabobtnají. To bude asi tak po pěti minutách. Nyní si můžete užívat tento chutný nápoj. Je vhodný pro vaše tlusté střevo.

Tip:

Konzumace potravin bohatých na vlákninu, jako třeba jablka, musí splňovat i pitný režim. Pijte velké množství vody. Tímto způsobem zajistíte tělu dostatek hydratace a nebudete trpět zácpou. Tento tip vám pomůže udržet zdraví a funkčnost celého těla.

Zdroj

Zanechte komentář

loading...