Péče o tělo Přírodní léčba

Dejte pozor na to, jak v noci spíte! Vaše zdraví může být v nebezpečí!

Každý člověk má svou oblíbenou polohu při spánku, někdo spí na zádech, jiný na boku a někteří také na břiše. Některých pozic je však třeba se vyvarovat, abyste nebyli vystaveni vedlejším účinkům. Podobně jako tovární dělníci jsou v ohrožení, když po celou pracovní dobu pracují ve stejné pozici, zdraví riskujete i vy, když spíte ve stejné poloze v noci.

Energie během spánku

Spánek umožňuje vašemu mozku i tělu odpočívat a sbírat energii na další den, abyste mohli dobře fungovat. Způsob, jakým spíte, má vliv na vás i vaší celkovou pohodu. Nespíte-li správně, můžete časem zažívat a prožívat četné zdravotní problémy, které vám bohužel škodí.

Různé polohy při spánku

Máte-li tendenci spát na pravé straně, může vás začít pobolívat rameno. Spíte-li na zádech, můžete být náchylnější k bolesti zad. Podle Andrewa Banga je lidské tělo velmi rozmanité. Například, když usnete na zádech, zatnete pravou nebo levou stranu, pokud se náhodou probudíte v určitou dobu v noci. Spíte-li na zádech, je to obvykle mnohem pohodlnější a méně stresující pro páteř, než spánek na břiše.

Pozice na bocích, zádech a břiše

Pozice na zádech, bocích nebo břiše a každá má svůj vlastní vliv na lidské zdraví. Někdo spí na zádech, což u někoho může způsobovat chrápání. Pokud i vy máte tendenci chrápat, spaní na zádech, může váš zdravotní stav ještě více zhoršit. Spíte-li na břiše, pociťujete tlaky na krku a zádech, což zatěžuje dobrý noční spánek. Nejlepší pozice pro spánek je na boku, a to buď na pravé či levé straně.

Minimalizujte chrápání

Díky tomu nebudete chrápat nebo chrápání omezíte na minimum. Nicméně, tato pozice nebývá úplně nejlepší pro páteř. Vždycky je lepší, když si mezi nohy vložíte polštář, když spíte na boku. Podívejte se na následující video Dr. Jennet Kenedy o vedlejších účincích spacích pozic.

Sledujte následující video:

Zdroj

Zanechte komentář