Jídlo a stravování Péče o tělo

Tyto dvě ingredience vám pomohou v hubnutí!

Extrémní nadváha není pro nikoho dobrá, ohrožuje běžný život i lidské zdraví. My jsme hledali nejlepší a také nejjednodušší způsob, jak ubrat pár kilogramů. Přinášíme dietu, která je dobrá, když chcete zhubnout v krátkém časovém intervalu a to během 15 dní. Jde o dietu, která se doporučuje lidem, kteří mají zažívací i kožní problémy.

maxresdefault

Nejen dieta

Celá dieta působí na lidské tělo komplexně, pomáhá také vaší pleti, vypne jí, bude vypadat moc hezky. Celé tělo se tak díky dietě bude detoxikovat a ztratí toxiny a podobné škodlivé látky. Stačí dodržovat následující instrukce, nevzdat to a objeví se výsledky. Doporučujeme, bude-li vás u této diety někdo hlídat.

Vzorový jídelníček na jeden týden

Pondělí

Oběd: 1 pomeranč, 1 vařené vejce, 1 sklenice jogurtu, 2 sušenky

Večeře: 2 vařená vejce, 2 rajčata, hlávkový salát, 2 sušenky

Úterý

Oběd: 1 vařené vejce, 1 pomeranč, 2 sušenky, sklenice podmáslí

Večeře: 125g mletého hovězího masa, 1 toast, 1 rajče (nebo 1dcl rajčatového protlaku), 1 šálek kávy nebo čaje

Středa

Oběd: 1 pomeranč, 1 vařené vejce, sklenice kyselého mléka, hlávkový salát

Večeře: 125g masa, 1 toast, 1 pomeranč, jeden šálek čaje

Čtvrtek

Oběd: 125g čerstvého kravského sýra s mírným obsahem tuku, 1 rajče, 1 toast

Večeře: 125g mletého masa, 1 toast, 1 jablko, 2 rajčata

Pátek

Oběd: 200g vařeného masa nebo ryby, 1 rajče, 1 toast

Večeře: 500g vařené zeleniny, 1 vejce, 1 rajče

O víkendu je možno jít všechno, ovšem v rozumném množství, nepřejídat se. Nejste-li spokojeni s výsledkem, můžete opakovat tento postup od začátku.

Zdroj

Zanechte komentář

loading...