Jídlo a stravování Ostatní Péče o tělo

7 dní bez cukru a zhubnete až 30 liber

Snad všichni víme, že cukr je špatný a pro lidské tělo není úplně vhodný. Při pravidelné a nadměrné konzumaci mohou v těle vznikat nemoci. Nadměrná konzumace cukru může způsobovat přírůstky hmotnosti. Dokonce i malé množství cukru nebo skrytého cukru v produktech, jogurtech či koláčích a dalších věcech.

Jestliže nemůžete vyjít z domu bez sladké kávy, potřebujete v dopoledních hodinách konzumovat sladké potraviny, nestačí vám příjem sacharidů, který denně máte, pak je možné, že jste na cukru závislí. V takovém případě doporučujeme cukrový detox. Stačí sedm dní. Jak na to?

7-denní cukrový detox

První den

  • Snídaně: Sýrový špenát s pečeným vejcem
  • Dopolední svačina: Mandle s Tamari omáčkou
  • Oběd: Smažená paprika, zeleninový salát
  • Odpolední svačina: 3 vejce natvrdo, je-li to vyžadováno, můžete odstranit žloutky
  • Večeře: Pečené kuřecí maso, špenátové pečivo, salát z okurky a Fety
  • Svačina (volitelná): ¼ šálku sýra, ¼ lžičky nízkotučného sýru ricotta

Druhý den

  • Snídaně: Sušené rajče a sýr Feta
  • Dopolední svačina: Mandle s Tamari omáčkou
  • Oběd: Kuřecí prso se špenátem a pepřem
  • Odpolední svačina: Syrová zelenina se špenátem
  • Večeře: Asian Turkey Lettuce Cups (bez medové omáčky), salát ze špenátu, houby, papriky
  • Svačina (volitelná): Kousek sýra

Třetí den

  • Snídaně: Smothie z arašídového másla (bez proteinového prášku)
  • Dopolední svačina: 3 vejce natvrdo, z nichž odstraňte žloutky
  • Oběd: Zbytek Asian Turkey Lettuce Cups s míchaným salátem z okurky, sladké papriky, rajčaty s extra panenským olivovým olejem a octem
  • Odpolední svačina: Zbytek sýru Feta
  • Večeře: Grilované kuřecí maso s čerstvými bylinkami s lehkou zeleninovou polévkou (bez mrkve)
  • Svačina (volitelná): Chia Pidding bez mléčného cukru

Čtvrtý den

  • Snídaně: Fritata
  • Dopolední svačina: Kousek sýra
  • Oběd: Grilované kuře s Cilantro salátem
  • Odpolední svačina: Arašídové nebo ořechové máslo bez cukru s celerem
  • Večeře: Kuřecí v hliněném hrnci, dušené fazole s cuketou a kousky sýru
  • Svačina (volitelná): ½ šálku nízkotučného tvarohu a okurka

Pátý den

  • Snídaně: Fritata
  • Dopolední svačina: Středomořská feta se syrovou zeleninou
  • Oběd: Zbylá polévka, zelený salát s okurkou, sladkou paprikou, rajčaty s panenským olejem a octem
  • Odpolední svačina: Salát z okurky s fetou
  • Večeře: Smažené chlebové tyčinky s nízkou hladinou cukru s italským fazolovým salátem
  • Svačina (volitelná): Chia Pudding bez mléčného cukru

Šestý den

  • Snídaně: Vaječný muffin
  • Dopolední svačina: ½ šálku tvarohu nebo ricotty s ¼ lžičkou vanilkového extraktu či stévie
  • Oběd: Zbytek chlebových tyčinek s fazolovým salátem
  • Odpolední svačina: Syrová zelenina s dipem
  • Večeře: Česnekové kuře s citrony, dýni a cuketou
  • Svačina (volitelná): 3 vejce natvrdo, odstraňte žloutky, chcete-li, můžete naplnit humusem

Sedmý den

  • Snídaně: Míchaná vejce se salámem, špenátem, houbami
  • Dopolední svačina: ½ šálku tvarohu
  • Oběd: Zeleninová polévka z cukety
  • Odpolední svačina: Mandle s tamari omáčkou
  • Večeře: Kuřecí stehno s fazolovým salátem
  • Svačina (volitelná): Chia puding bez mléčného cukru.

Pro dietu doporučujeme biopotraviny a využívat pokud možno kvalitní suroviny. Dodržujte tento jídelníček po dobu třiceti dní a můžete zhubnout až třicet liber.

Zdroj

Zanechte komentář

error: Content is protected !!