Jídlo a stravování Péče o tělo

11 nejlepších tipů na hubnutí od lékařů

Velká tělesná hmotnost je problémem celé řady lidí po celém světě. Některým ubírá pouze na sebevědomí, ale ve většině případech se jedná o velmi závažný zdravotní problém, který přináší sebou celou řadu rizik. Některé z nich mohou být až smrtelné.

Když dojde na hubnutí, není to tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. Dieta vyžaduje oddanost a disciplínu. Existuje spousta způsobů, jak zhubnout. Nejlépe uděláte, když budete věnovat pozornost svému jídelníčku a cvičení.

Tipy, které vám pomohou zaručeně zhubnout

Snižte příjem alkoholu

Pivní břicho” je příčinou kalorií, které obsahují alkoholické nápoje, jež se mění na cukry. Vyhněte se alkoholu a přijdete o přebytečná kila.

Vzdejte se rafinovaného cukru

Jedná se o velmi nezdravou látku, která vede k mnoha metabolickým problémům.

Vypijte sklenici vody před jídlem

Jedna sklenice vody před jídlem vám pomůže urychlit váš metabolismus a lépe strávit potravu. Díky tomu zabráníte hromadění tuku.

Jezte pomalu

Jíst pomalu vám pomůže ovládat své chutě a zkonzumujete menší množství jídla.

Jezte 5 malých jídel denně

Pět menších jídel vám pomůže zvýšit váš metabolismus, zpracujete lépe potravu a zabráníte hromadění tuku.

Servírujte si optimální porce

Je velmi důležité konzumovat malé porce. Nepřejídejte se. Zůstanete tak štíhlí a zdraví.

Praktikujte prkno

Cvik “prkno” je ideální pro zvýšení metabolismu a spalování kalorií. Vydržte v poloze co nejdéle, jak to půjde. Uvidíte, že se výsledky brzo dostaví.

Omezte sladkosti, limonády a nezdravé potraviny

Zdravá strava je velmi důležitá. Ujistěte se, že se držíte co nejdále od průmyslově zpracovaných potravin, jako je nezdravé jídlo, limonády nebo umělá sladidla.

Cvičte kardio 30 minut denně, 5 dní v týdnu

Pouhých 30 minut po dobu 5 dní vám zaručí štíhlou postavu. Můžete pouze chodit nebo běhat, hrát tenis, jezdit na kole nebo plavat. Je to lehčí, než se zdá.

Správné držení těla

Správné držení těla vám zabrání od zbytečného namáhání, které vede k muskoloskeletární problematice.

Posilte střed těla

Silný střed těla je pro držení těla velmi důležité. Kardio vám pomůže zbavit se pár kil, cvičení na břicho spálí přebytečné tuky z těla a zbaví vás tuku z břicha.

zdroj

O autorovi

Profilový obrázek

Daniel Schiffner

Zanechte komentář