Jídlo a stravování Péče o tělo

35 jednoduchých a účinných triků na hubnutí

Všichni víme, že pokud chceme zhubnout, měli bychom méně jíst a více cvičit. Praxe však není tak snadná, jako když se to řekne. Naštěstí existuje řada účinných triků, která vám pomohou vyhrát bitvu nad přebytečnými tuky a lépe zhubnout. Budete se cítit mnohem lépe a zdravěji.

Níže je 35 účinných triků, jak zatočit s nadváhou

  1. Přidejte trochu skořice do jogurtu. Půl lžičky skořice denně vám pomůže spálit více jak 1 kg za měsíc.
  2. Nejezte u pracovního stolu. Lidé, kteří konzumují oběd u stolu, spořádají zhruba o 250 více kalorií.
  3. Smích je lék. Zhruba 10 až 15 minut smíchu denně vám pomůže spálit na 300 kalorií.
  4. Jeden šálek přírodní mrkvové šťávy z BIO farmy vám pomůže zhubnout 2 kg v průběhu 12 týdnů.
  5. Správná hladina vápníku dělá divy. Pokud budete mít dostatečnou hladinu vápníku, hubnutí vám půjde mnohem snáze. Ti, co brali vitamíny obsahující vápník, shodili o 2,6 kg více, než ostatní.
  6. Poslouchejte hudbu během cvičení. Je skvělou motivací do dalších cviků.
  7. Kdykoliv je to možné, cvičte ve skupině. Lidé, které vykonávají skupinová cvičení, spálí více kalorií a mají lepší motivaci.
  8. Konzumujte červenou papriku. Obsahuje látky, které podporují metabolismus.
  9. Vyhněte se stresu. Ten je nejčastější příčinou přejídání. Ovládněte svůj stres pomocí dechových cvičení a ne šiškou uheráku.
  10. Nahraďte sušenky čerstvým ovocem. Je stejně sladké a navíc obsahuje řadu vitamínů, které podporují imunitu a hubnutí.
  11. Nahraďte slazené nápoje a limonády čajem nebo neslazenou sodovkou či vodou.
  12. Během jídla se nedívejte na televizi. Existuje výzkum, který ukazuje, že sledování televize při jídle zvyšuje tělesnou hmotnost až o 5 kilo ročně.
  13. Jezte v malých dávkách.
  14. Používejte správně příbor. Budete jíst pomaleji a šance na přejídání se sníží.
  15. Vařená vejce jsou ideální snídaní. Mají málo kalorií a jsou bohaté na živiny.
  16. Poslouchejte při jídle klasickou hudbu. Uvolníte se a budete jídlo déle žvýkat. Nebude tak docházet k nafouknutí břicha, které je spojeno s hltáním a polykáním velkého množství vzduchu.
  17. Provozujte sex co nejčastěji. Nejenže spálíte kalorie, ale také stimulujete metabolismus.
  18. Granátové jablko snižuje hromadění tuku v těle. Pokud máte možnost dopřávat si toto ovoce, vřele do toho.
  19. Místo jídla z fastfoodu si uvařte. Máte kompletní seznam surovin pod kontrolou a navíc spálíte nějaké ty kalorie během vaření.
  20. Pijte zelený čaj. Obsahuje škálu složek, které stimulují metabolismus.
  21. Jezte špenát alespoň jednou týdně. Zlepšuje zpracování tuků a jejich ukládání.
  22. Pikantní papriky v sobě mají enzym, který proměňuje tuky v energii. Využijte toho a nastartujte se papričkou jalapeňo.
  23. Džusy a různé ovocné šťávy zapijte sklenici vody nebo si je řeďte. Obsahují totiž velké množství cukrů, které se ukládají do těla v podobě tuku.
  24. Snídejte. Pokud vynecháte ranní jídlo, máte pomalejší metabolismus.
  25. Dejte si před hlavním jídlem jablko. To vám pomůže v průměru sníst o 187 kalorií méně.
  26. Na saláty používejte olivový olej. Ten v sobě obsahuje látky, které vás v čas „upozorní“, když jste plní.
  27. Dopřávejte si sendviče s rajčaty. Navozují pocit nasycení a zabraňují tak přejídání.
  28. Nevynechávejte jídla a nemějte příliš velké přestávky mezi jídly.
  29. Ananas stimuluje trávení. Navíc je také chutný.
  30. Ocet urychluje rozpouštění tuků. Je ideálním doplňkem do salátových zálivek.
  31. Potraviny bohaté na vitamín C stimulují metabolismus a pomáhají k lepšímu trávení.
  32. Při jídle seďte. Tímto způsobem nebudete jíst velké porce, jako kdybyste jedli během chůze.
  33. Dopřejte si oběd s kolegou. Studie ukazují, že obědy ve skupině, zabraňují přejídání a lidé konzumují menší porce.
  34. Vyhněte se alkoholu a energetickým nápojům. Zatěžují metabolismus a jsou plné cukrů.
  35. Dopřejte si po ránu studenou sprchu, která nastartuje váš metabolismus a vyplaví hormon štěstí.Zdroj

Zanechte komentář