Ostatní Péče o tělo

Chcete, aby váš krk vypadal mladší? Zde jsou jednoduché návody

Bohužel jedním z prvních příznaků stárnutí je prověšení kůže na krku. Kožní krční svaly neboli platysma nejsou připojeny ke kostem ani šlachám, což způsobuje jejich nestabilitu. V průběhu času se začnou prohýbat a viditelně vás připravovat o mladistvý vzhled a elasticitu pokožky. Proč dávat spoustu peněz za drahé procedury, když můžete vyzkoušet přírodní alternativy se stejným efektem?

Zde jsou jednotlivé tipy:

Zvyšte hladinu vitamínu C

Vitamín C je jedním z nejlepších přírodních antioxidantů. Můžete ho získat, buď prostřednictvím potravin (oranžová barva značí plno vitamínu C), nebo doplňky. Výzkum potvrzuje, že pomocí SPF hydratačního krému spolu s vitamínem C poskytuje ještě lepší využití. Slavná dermatoložka Beatriz Molina doporučuje sérum L-kyseliny askorbové pro rychlé vstřebávání do pokožky.

Vyhněte se častému pobytu na slunci

Škodlivé UV paprsky mohou mít dopad na poškození kůže na krku, stejně jako na kůži v kterékoliv jiné části těla. Odborníci se shodují, že byste se měli chránit pomocí opalovacího krému s ochranným faktorem minimálně SPF 30 se zinkem a titanem – to inhibuje zákeřnost UVA a UVB záření. Ochranu aplikujte kdykoliv jdete ven na slunce.

Pravidelné cvičení

Všichni víme, že cvičení je obecně nesmírně důležité a prospěšné pro naše zdraví. To samé platí pro krk. Pravidelné cvičení zaměřené na krk v dlouhodobějším horizontu vám poskytne pevný a mladý krk. Nedávná studie ukázala, že lidé, kteří vykonávají cvičení alespoň dvakrát týdně, mají vláčnější a pružnější pokožku. Také se zlepšuje krevní okysličení a zásobování do svalů.

Kolagen

Kolagen je součástí pojivové tkáně kůže, která zajišťuje pevnost a stálou obnovu kožních buněk. Kolagen je rozhodující pro pružnost pokožky. Kvalitní kolagenové produkty jsou v tomto ohledu výbornými pomocníky.

Konzumujte před spaním mastné kyseliny

Omega 3 a omega 6 mastné kyseliny napomáhají k lepšímu zdravotnímu stavu pleti. Důvod je prostý, stimulují tvorbu kolagenu a obnovu kožních buněk. Mezi bohaté zdroje patří losos, sardinky, avokádo, špenát, lněné semínko, dýňová semena, atd. Tyto suroviny jezte asi čtyři hodiny před spaním, tak získáte maximální výtěžek.

Zdroj

Zanechte komentář

loading...