Ostatní Péče o tělo

Chcete, aby váš krk vypadal mladší? Zde jsou jednoduché návody

Bohužel jedním z prvních příznaků stárnutí je prověšení kůže na krku. Kožní krční svaly neboli platysma nejsou připojeny ke kostem ani šlachám, což způsobuje jejich nestabilitu. V průběhu času se začnou prohýbat a viditelně vás připravovat o mladistvý vzhled a elasticitu pokožky. Proč dávat spoustu peněz za drahé procedury, když můžete vyzkoušet přírodní alternativy se stejným efektem?

Zde jsou jednotlivé tipy:

Zvyšte hladinu vitamínu C

Vitamín C je jedním z nejlepších přírodních antioxidantů. Můžete ho získat, buď prostřednictvím potravin (oranžová barva značí plno vitamínu C), nebo doplňky. Výzkum potvrzuje, že pomocí SPF hydratačního krému spolu s vitamínem C poskytuje ještě lepší využití. Slavná dermatoložka Beatriz Molina doporučuje sérum L-kyseliny askorbové pro rychlé vstřebávání do pokožky.

Vyhněte se častému pobytu na slunci

Škodlivé UV paprsky mohou mít dopad na poškození kůže na krku, stejně jako na kůži v kterékoliv jiné části těla. Odborníci se shodují, že byste se měli chránit pomocí opalovacího krému s ochranným faktorem minimálně SPF 30 se zinkem a titanem – to inhibuje zákeřnost UVA a UVB záření. Ochranu aplikujte kdykoliv jdete ven na slunce.

Pravidelné cvičení

Všichni víme, že cvičení je obecně nesmírně důležité a prospěšné pro naše zdraví. To samé platí pro krk. Pravidelné cvičení zaměřené na krk v dlouhodobějším horizontu vám poskytne pevný a mladý krk. Nedávná studie ukázala, že lidé, kteří vykonávají cvičení alespoň dvakrát týdně, mají vláčnější a pružnější pokožku. Také se zlepšuje krevní okysličení a zásobování do svalů.

Kolagen

Kolagen je součástí pojivové tkáně kůže, která zajišťuje pevnost a stálou obnovu kožních buněk. Kolagen je rozhodující pro pružnost pokožky. Kvalitní kolagenové produkty jsou v tomto ohledu výbornými pomocníky.

Konzumujte před spaním mastné kyseliny

Omega 3 a omega 6 mastné kyseliny napomáhají k lepšímu zdravotnímu stavu pleti. Důvod je prostý, stimulují tvorbu kolagenu a obnovu kožních buněk. Mezi bohaté zdroje patří losos, sardinky, avokádo, špenát, lněné semínko, dýňová semena, atd. Tyto suroviny jezte asi čtyři hodiny před spaním, tak získáte maximální výtěžek.

Zdroj

O autorovi

Profilový obrázek

Zuzana Žáková

Zanechte komentář