Péče o tělo Zdravé tipy

Jak na bolest zad pomocí tenisového míčku

Bolesti zad mohou být velmi nepříjemné, obzvláště, když jsou dlouhodobé. Možná máte pouze namožená záda a stačí pár dní odpočinku a relaxace, ale třeba také trpíte chronickou bolestí zad a nemůžete si naplno užívat aktivit, které vás baví. Ať už je vaše bolest chronická nebo jen dočasná, máme pro vás jednoduchý návod na to, jak si ulevit.

Jak si ulevit od bolesti zad

Bolest zad je obecný termín, který lidé používají obvykle v momentě, kdy cítí nepohodlí v zadní nebo míšní oblasti. To může zahrnovat napjaté svaly v horní části zad a mohou vyléčit jednoduché masáže.

bolestKonkrétní a lokalizované typy bolesti zad se nazývají ischias. Tento lékařský termín vyjadřuje oblast kolem sedacího nervu, která se rozprostírá od spodní části zad až dolů podél každé nohy. Obvykle je bolest zad pouze na jedné straně. Existuje několik běžných příčin bolesti zad, jako jsou kostní ostruhy, skřípnutí nervů nebo zkřížení zad či zúžení páteře. Bolesti zad mají často i těhotné ženy, když jim poloha plodu tlačí na nervy.

Další druh bolesti nemá nic společného se sedacím nervem, ale obvykle je spojován se svaly. V dolní části dochází k napnutí svalů, které táhnou. Někdy je bolest tak nesnesitelná, že se těžko hledá pohodlná pozice. Dobrou zprávou je, že sedací bolest se obvykle vyřeší sama v rozmezí čtyř až šesti týdnů. Naštěstí existuje domácí terapie a cvičení, které vám pomohou od bolesti zad. Terapie pomocí tenisového míčku je účinnou metodou, jak si ulevit od bolesti spodní části zad. Je velmi nenáročná a zvládne ji naprosto každý.

Na internetu se nachází celá řada návodů, které ukazují praktické cviky pomocí tenisového míčku. Účinky této terapie jsou okamžité a vyzkoušet by ji měl každý, kdo má problémy se zády a trpí bolestmi.

Zdroj

Zanechte komentář